Concept?
După ce urmaşul lui Hyundai Accent a debutat în China sub numele Verna, iată-l la Moscova, sub apelativul RB Concept. De ce, oare, concept? Nici noi nu ştim.
Hyundai RB Concept
Aviz amatorilor: urmaşul lui Hyundai Accent este mai aproape de români . Mai exact, a fost expus la Salonul Auto Moscova 2010, sub apelativul Hyundai RB Concept. Nu prea e clar de ce vorbim de un "concept", din moment ce maşina este acelaşi lucru cu noul Hyundai Verna.
Oricum, e la mintea cocoşului faptul că noul Hyundai Accent va fi similar cu acest RB Concept de la ruşi în proporţie de 99%. Ceea ce ar trebui să fie de natură să bage puţin spaima în modele precum Dacia/Renault Logan sau Volkswagen Polo Sedan, deoarece coreenii vin cu un stil avangardist pentru berlina lor de clasă mică.
Principala modificare estetică faţă de modelul omonim destinat Asiei estice ţine de adoptarea unei părţi frontale mai aproape de imaginea de marcă promovată de SUV-ul Hyundai ix35. Astfel, grila conţinând sigla este foarte îngustă, iar partea centrală a spoilerului are o formă hexagonală proeminentă, care include şi fanta inferioară de aerisire.
Blocurile optice au o formă de "lacrimă", nefiind aşa de ascuţite ca în cazul lui Verna. În plus, proiectoarele de ceaţă au o formă mai interesantă, în stil bumerang. Per total, RB Concept respiră, într-adevăr, un stil foarte fluid şi modern, nefiind greu să îţi dai seama că principalul public vizat este cel feminin.
Viitorul Hyundai Accent
Partea din spate, în schimb, nu vine cu modificări substanţiale, în timp ce alura generală de coupe cu patru uşi putem spune că va trece cu brio examenele celor mai pretenţioşi în materie de stil auto. Să nu uităm, totuşi, că vorbim de o maşină foarte compactă, cu o lungime sub 4,4 metri, deci rezultatul designerilor este cu atât mai mult de apreciat.
Modelul de serie pe care Hyundai RB Concept îl prefigurează urmează a fi construit chiar în Rusia, în uzina coreenilor de la St. Petersburg, vânzările fiind programate pentru primăvara anului următor. Motoarele vor fi pe benzină, fiind vorba de un 1,4 litri de 107 CP, precum şi de un 1,6 litri de 124 CP. Se va putea opta şi pentru o cutie de viteze automată cu 4 trepte.
Despre preţuri, nici o informaţie. Însă coreenii mizează pe un raport preţ/echipare foarte bun. Având în vedere succesul pe care Hyundai Accent l-a avut în Europa de Est, inclusiv în România, aşteptăm cu nerăbdare noul Accent şi la noi. Deocamdată nu ştim dacă îl vom vedea la Salonul Auto Paris 2010.
SuRSa promotor.ro
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu